• 27
    Mart
    2014
    Yorum Yok
    İslamKitap Tanıtımı
    113 views Okunma

    Kuranla Yaşamak(Haftanın Kitabı)

    Es-Selamünaleykum Her Hafta Beğendiğimiz Bir Kitabı Sitemizde Yayınlıyoruz Geçen Hafta “Akıbet” Kitabını Yayınlamıştık Bu Haftaki Kitabımız Yazar Hacı İnan ve Alaeddin Tonka‘nın Kaleminden “Kuranla Yaşamak ” Adlı Kitap Olacak İnşallah Kitabı Alıp Okur Faydasını Görürsünüz :)…Wesselam… —————————————————————————————————————————————————————— |— KİTAP HAKKINDA —| Kur’an; Hayatımız… Hayat kaynağımız… Yaşam kılavuzumuz… Said Nursi’nin tarifiyle Rabbimizi bize anlatan en büyük delillerden […]

  • 4
    Mart
    2014
    Yorum Yok
    İslamKurdîMakaleler
    136 views Okunma

    İslam Ümmetinin Yetimleri Kürtler

    Kitabı niçin yazdığını şinnavi’nin kendi kaleminden okuyalım. şöyle diyor Dr. Fehmi Şinnavi: “bu kitabı neden yazdım? Şuna hiç kuşku yok: kürt sorunu oldukça karmaşık, riskli ve yakıcı bir sorundur. bu soruna bir şekilde eğildiğiniz veya soruna ilişkin konuşmaya-yazmaya başladığınız andan itibaren irak, türkiye, iran, suriye ve bağımsız devletler topluluğu (eski sscb) gibi bölge ülkelerinin tepkileriyle […]

  • 28
    Şubat
    2014
    Yorum Yok
    İslamKitap Tanıtımı
    263 views Okunma

    Muhteşem Bir Kitap Akıbet

    Selamunaleykum Arkadaşlar Bundan Böyle Sitemizde Her Hafta Kitap Tanıtımını Yapacağız İnşallah… Faydalı Gördüğümüz Kitapları Siz Değerli Takipçilerimizle Paylaşacağız Bu Hafta Küçükken Elimizden Düşürmediğimiz Defalarca Okumak İstediğimiz Bir Kitabı Size Tanıtacaz Fazla Konuşmadan Sizi Kitapla Başbaşa Bırakalım Kitabı Alıp Evinizde Bulundurun Derim… :)…Wesselam Merak etmiyor musunuz? Ölümü, kabiri, mahşeri, hesabı, sıratı, cennet ve cehennemi… Öyleyse ölüme […]

[ Rastgele Yazılar ]
  • AileFıkıhİslam Eşinin Giyiminden Rahatsız Olan Koca Ne Yapmalı?

    Eşinin Giyiminden Rahatsız Olan Koca Ne Yapmalı?

    SORU: Hocam selamünaleyküm. Eşim kapalı bir bayan ama benim tabirimle giyinik çıplaklardan, bu durumu hiç tasvip etmiy...
  • İslamKurdîŞiir/İlahi Sözleri Eğilmeyiz Biz…!

    Eğilmeyiz Biz…!

    Bahar Özlemine Kara Kış Düştü Bu Kutlu Davaya Nice Baş Düştü Garip Müminlere Arayış Düştü Rüzgara Tipiye EĞ...
  • GenelİslamMakalelerŞehadet Şehitlerin Genç Nesile Seslenişi

    Şehitlerin Genç Nesile Seslenişi

    Ey bu yüce davayı yüklemiş olan genç kahraman nesil! Size sesleniyoruz, duyun sesimizi Kırmızı bir gül gibi taptazey...
  • İhsanİslamOsman Nuri Topbaş Bütün Günahların Kaynağı Olan 3 Şey

    Bütün Günahların Kaynağı Olan 3 Şey

      Peygamber -sallâllâhu aleyhi ve sellem- Efendimiz bütün günahların kaynağının kibir, hırs ve hased olarak bi...